-------------Моторни масла
Страници: [1]   Надолу
Разпечатай
Автор Тема: Дизел и Бензин - разлика в съединителя  (Прочетена 381 пъти)
kostadin_georgiev977
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 12

« : Май 29, 2017, 21:45:26 »

Здравейте, моята кола е мерцедес w202 C220 дизел.
Прави ми впечатление, че когато отпусна съединителя и съм дал на първа скорост, то без да натискам педала на газта - колата тръгва напред вместо да загасне. Евентуално когато съм дал на задна и тръгна да отпускам съединителя, сякаш има някакво ограничение преди да изгасне колата и тя тръгва назад преди да натисна газта. Това ми харесва и ми е удобно, защото примерно като съм спрял на нагорнище, то колата не дава и сантиметър назад преди да натисна газта. Държа само съединител полу отпуснат без да барам спирачката и газта и тя стои на стръмния баир.
Докато когато веднъж-два пъти карах кола на бензин/газ забелязах колко бързо гасне ако отпусна съединителя, няма го това ограничение и колата не тръгва без да дадеш газ. А, ако си на стръмен баир, то задължително държиш спирачката и трябва като я пуснеш, бързо да дадеш газ и въпреки това колата пак дава малко назад ако си неопитен шофьор, какъвто съм аз.

Та, въпроса ми е...
По горе описаното сещате ли се за какво говоря?
Това от самия ми мерцедес ли е така или това е разликата между дизел и бензин и всички дизелови коли са така, както и бензиновите по другия начин?
Активен
mitiooo1
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 34
Местожителство: Бургас
Публикации: 9664
w202 c430 w210 e55amg


« Отговор #1 : Май 30, 2017, 05:48:28 »

От дизела е,не че е мерцедес.Много по-лесно се тръгва.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 33161

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #2 : Май 30, 2017, 10:49:21 »

Така са дизелаците (особено нашите Мерцове), много приятно и леко потегляне има при тях.
Активен

То не е само да имаш апаратура ами трябва и акъл. И много познания опит и ноу-хау. Както и да си направил доста Мерцове.
kostadin_georgiev977
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 12

« Отговор #3 : Май 30, 2017, 10:52:26 »

дали е чист дизел или с турбо, то пак го има това ограничение и е по-лесно от бензина, така ли?
и другия ми въпрос - как да свикна с този бензин, защото сега ми се налага да карам такава кола? като отпусна повече съединителя - загасва, ако не го отпусна - форсира и стои на място...
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 33161

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #4 : Май 30, 2017, 11:03:48 »

И при турбо-дизела и при атмосферния дизелак го има това. Ама то и при турбо-дизела, когато потегляш на първа или задна на празен ход оборотите са ниски (примерно от 650 до 820 об/мин за различните дизелаци и температури), ами че то турбото още не се е развъртяло и не надува сериозно в манифолда.

А за бензинката просто трябва да му свикнеш. Малко повечко газчица или малко по-забавено отпускане на педала на съединителя. Като му свикнеш, ще си потегляш винаги с кеф и няма да го гасиш. Дето бате Ангел казваше на майтап и сме се смяли "Абе бензинката ми угасна, защото не беше добре запалена". Тази разлика я усеща всеки, който доста е карал различни дизелаци, и отведнъж като седне в бензинката - му се струва по-различно потеглянето.
Активен

То не е само да имаш апаратура ами трябва и акъл. И много познания опит и ноу-хау. Както и да си направил доста Мерцове.
Mercedes форум
   

 Активен
Страници: [1]   Нагоре
Разпечатай
Отиди на: