-------- --------
Страници: 1 2 3 [4] 5   Надолу
Разпечатай
Автор Тема: Двутактово масло в дизел!Да или не?  (Прочетена 21358 пъти)
vanko001
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: 5Rich
Публикации: 454

W124 E200 95г. M 111.940


« Отговор #60 : Януари 17, 2018, 16:56:41 »

Замислял съм се за бензин през зимата , но не знам как ще го понесе CDI-то ?  hmm

Ако ти е омръзнала колата.... слагай, колкото повече, толкова по-бързо ще смениш колата
Активен
Himika
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 56
Местожителство: гр. София
Публикации: 1104

C220 CDI, W 202, S 202


« Отговор #61 : Януари 17, 2018, 17:15:03 »

...А акцента на хубавото двутактово масло за моторни шейни е поради факта, че има добро смесване на маслото при ниски температури.
Ако е минерално или полусинтетика си стои като сериозен бъркоч в резервоара.
Това, второто изречение направо ме изуми doh
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 37060

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #62 : Януари 17, 2018, 18:00:54 »

А де ? Старши инженер-химик, да го изумят с такова нещо.
Активен

Работя с кеф по електриките на Мерцовете. Гася светнали лампи и паля разни бангии. А дизела иска чистота и херметичност.
tenev_83
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 35
Местожителство: гр.Ст.Загора
Публикации: 98
C350 W204


« Отговор #63 : Януари 17, 2018, 23:30:37 »

В крайна сметка колите са си ваши. Блъскайте вътре каквото искате. Ако искате да е тънка лайстна има в Кауфланд хубаво двутактово масло - в жълта опаковка е.
Активен
stefan75101
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 44
Местожителство: Пловдив
Публикации: 1225

W 163 270CDI


« Отговор #64 : Януари 18, 2018, 06:55:36 »

Според мен само пълна синтетика при 5 мл. на литър не си заслужава полу и т. н.
Активен

ML 270CDI W 163
Himika
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 56
Местожителство: гр. София
Публикации: 1104

C220 CDI, W 202, S 202


« Отговор #65 : Януари 18, 2018, 10:35:08 »

В крайна сметка колите са си ваши. Блъскайте вътре каквото искате. Ако искате да е тънка лайстна има в Кауфланд хубаво двутактово масло - в жълта опаковка е.
Колега, извинявам се, че те провокирах така гневно да реагираш! Нямам намерение да навлизам в подробности, относно синтетичните и минералните масла-те нещата са ясни та ясни. И като цена и като свойства. От всичкото за свойствата, само ще припомня, че температурата на застиване при минералните масла е от -20°С до -28°С, докато при синтетичните качествени масла достига около -54°С. Е, според мен в това няма нищо  лошо
С този "бъркоч в резервоара", обаче ме преби biggrin и ми е  любопитно, този извод на какво е базиран: лично наблюдение, теория по въпроса, някой, някъде е казал и т.н. hmm
 
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 37060

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #66 : Януари 18, 2018, 10:37:25 »

Може да е учил в някой немски петролен институт и да има диплома по горива и петролни продукти колегата.
Активен

Работя с кеф по електриките на Мерцовете. Гася светнали лампи и паля разни бангии. А дизела иска чистота и херметичност.
Himika
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 56
Местожителство: гр. София
Публикации: 1104

C220 CDI, W 202, S 202


« Отговор #67 : Януари 18, 2018, 10:47:28 »

Тази тема се обсъжда май май във всички форуми. В този, нищо, че е на Рено има интересни неща. Ще го посоча, не само заради фактологията, ами защото се споменава и  mbs.

http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=126204.0
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 37060

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #68 : Януари 22, 2018, 18:18:52 »

Никво двутактово масло няма да слагате в нафтата. Само еднотактово масло, и то най-евтиното минерално акенце.
Активен

Работя с кеф по електриките на Мерцовете. Гася светнали лампи и паля разни бангии. А дизела иска чистота и херметичност.
king
Потребител
*****
Онлайн Онлайн

Пол: Мъж
Възраст: 44
Местожителство: Пловдив
Публикации: 1892

Мерцедес W202 С250тд Елеганс АСК 722.6


« Отговор #69 : Януари 22, 2018, 18:56:59 »

 Как еднотактово,тритактово biggrin.Не всички двутактови масла могат да се ползват като добавка в нафтата за различните поколения мотори.Някои от двутактовите масла при изгарянето си отделят голямо количество твърди частици( прах) и могат да "загуцнат"новото поколение мотори cdi-та.
« Последна редакция: Януари 22, 2018, 19:12:49 от king » Активен

Ако искаш да вършиш работа -намираш начнин !
Ако не искаш  -намираш причини!
Най големия приятел на човека е Мерцедеса
Zhivko0
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 18

« Отговор #70 : Април 05, 2018, 09:38:22 »

Здарвейте, искам да попитам има ли значение какво двутактово масло се слага в дизела. Понеже на едно място ми предложиха полу синтетика и пълна синтетика. Полусинтетиката маи беше минерално.  Бях на път и нямах от къде да избирам много много.
http://www.mtd.bg/view/3/193/Maslo-dvutaktovo--1-l/
Това мога ли да го ползвам.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 37060

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #71 : Април 05, 2018, 09:42:37 »

Може.
Активен

Работя с кеф по електриките на Мерцовете. Гася светнали лампи и паля разни бангии. А дизела иска чистота и херметичност.
king
Потребител
*****
Онлайн Онлайн

Пол: Мъж
Възраст: 44
Местожителство: Пловдив
Публикации: 1892

Мерцедес W202 С250тд Елеганс АСК 722.6


« Отговор #72 : Април 05, 2018, 09:50:05 »

Много скъпи двутактови масла купувате за добавка в нафтата.
Живко, твоя автомобил е с DPF филтър и затова купуваш масла пълна синтетика ли ? Според мен не е нужно чак масла от 15-20лв литър за тази цел.
Активен

Ако искаш да вършиш работа -намираш начнин !
Ако не искаш  -намираш причини!
Най големия приятел на човека е Мерцедеса
Zhivko0
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 18

« Отговор #73 : Април 05, 2018, 17:39:33 »

Много скъпи двутактови масла купувате за добавка в нафтата.
Живко, твоя автомобил е с DPF филтър и затова купуваш масла пълна синтетика ли ? Според мен не е нужно чак масла от 15-20лв литър за тази цел.
Да, колата е с ДПФ. Взимам ги от един приятел на доставна цена и ми излизат на нормални цени. Каква е разликата между пълната и пполусинтетиката. Има ли изобщо някаква разлика какво ще се ползва? Има ли значение дали колата е с дпф или без при подбора на масло.
Активен
king
Потребител
*****
Онлайн Онлайн

Пол: Мъж
Възраст: 44
Местожителство: Пловдив
Публикации: 1892

Мерцедес W202 С250тд Елеганс АСК 722.6


« Отговор #74 : Април 05, 2018, 19:35:53 »

Мотор с DPF филтър е по добре ,да се ползва синтетично двутактово масло .По малко сажди , пушилки и др.отлагания отделя при изгарянето,с по малко количество добавено в нафтата синтетично двутактово достигаш ефекта .   4-5% в нафтата двутактово синтетично е достатъчно ,демек на 50л.нафта-200-250ml масло . За дъртите дизелаци от 90-те ,там може да се слага най обикновенно двутактово масло в доста по голям процент и не му пречи.
Активен

Ако искаш да вършиш работа -намираш начнин !
Ако не искаш  -намираш причини!
Най големия приятел на човека е Мерцедеса
Zhivko0
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 18

« Отговор #75 : Април 05, 2018, 21:13:51 »

Мотор с DPF филтър е по добре ,да се ползва синтетично двутактово масло .По малко сажди , пушилки и др.отлагания отделя при изгарянето,с по малко количество добавено в нафтата синтетично двутактово достигаш ефекта .   4-5% в нафтата двутактово синтетично е достатъчно ,демек на 50л.нафта-200-250ml масло . За дъртите дизелаци от 90-те ,там може да се слага най обикновенно двутактово масло в доста по голям процент и не му пречи.
Полусинтетиката е червено на цвят, а пълната синтетика е зелено или синьо. Пълна синтетика къде мога да намеря, понеже само на едно място съм видял до сега.

http://www.motobul.com/brand/castrol/category/masla-za-gradinska-tehnika/series/castrol-garden-2t

за това какво ще кажете. Пак е полусинтетика. Пълната синтетика маи ще  трябва в специализирани магазини да търся масло за мотори.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 37060

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #76 : Април 06, 2018, 07:05:02 »

И тоя Castrol става.
Активен

Работя с кеф по електриките на Мерцовете. Гася светнали лампи и паля разни бангии. А дизела иска чистота и херметичност.
kurtov
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 2

« Отговор #77 : Юли 02, 2019, 20:48:34 »

И аз докато карах дизел(комън рейл, първо поколение) пробвах какви ли не бъркочи. Особено зимата бих внимавал какво точно двутактови масло се сипва в нафтата. Аз лично ползвах пълна синтетика на Мотул за моторни шейни, безпепелно, бездимно. Към него добавях Бардал BDC.
Всичко изглеждаше точно до момента в който не си свалих дюзите и видях какви ли не образования по тях...Смених ги с нови (заводски рециклаж) и наливах през цялата година само Бардал BDC. Всеки сам си решава какво ще налива в резервоара, но ми писна да се лепам с бъркочи, чийто ефект е съмнителен.

Здравей колега.
Нов съм във форума, но имам автомобил комън рейл първо поколение, който не е Мерцедес, но пак е с bosch горивна система.
Аз слагам 2т масло в дизела от около 10к километра и доста се чудя, дали да продължавам, защото ефекта наистина е съмнителен.
Аз реших да слагам, защото в много форуми в България и най-вече в Германия примерно, също чета, че хората използват 2т масло в дизела.
Колко време си слагал двутактово масло ?
Само Мотул ли си слагал, или и минерални 2т масла ?
Ще се радвам да дадеш малко повече информация.
Свалял ли си дюзите след Бардала, доволен ли си от него ?
Поздрави!
Активен
cvetomil
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: Враца
Публикации: 374

W210 E250 td


« Отговор #78 : Юли 02, 2019, 20:57:50 »

Ами не е задължително да го слагаш, пробвай за няколко стотин км. без да добавиш 2т масло и после преценявай има ли смисъл да продължиш да слагаш 2т масло към нафтата
Активен
kurtov
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 2

« Отговор #79 : Юли 02, 2019, 21:02:23 »

Карал съм и без двутактово масло и това, което забелязвам е, че двигателя работи маалко по-грубо.
То е ясно, че от 2т масло колата няма да е самолет, идеята е, дали наистина помага за дюзите и горивната система, или по-скоро вреди. Като аз конкретно говоря за CDI двигатели.
Преди не бях чувал, някой да е имал проблем с дюзи след 2т масло, затова и реших да попитам колегата tenev_83 за повече информация.
Активен
Mercedes форум
   

 Активен
Страници: 1 2 3 [4] 5   Нагоре
Разпечатай
Отиди на: