-------- --------
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Надолу
Разпечатай
Автор Тема: Двутактово масло в дизел!Да или не?  (Прочетена 21359 пъти)
cvetomil
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: Враца
Публикации: 374

W210 E250 td


« Отговор #80 : Юли 03, 2019, 07:29:44 »

Ами то основното е това на 2т маслото да работи по мазно дизела, което означаваче маже цялата система,за мен извода е че неможе да има отрицателен ефект спрямо горивната система
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 37060

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #81 : Юли 03, 2019, 07:37:10 »

Никакъв проблем няма за CDI инжекторите от двутактовото масло. И синтетично и минерално, всякакво е подходящо за сухата ни нафта. Пропорцията е малка, и изобщо няма негативно отношение.

Проблема е в карането с насраната БГ нафта, дето задължително вътре е с малко водичка и много сяра, или някаква наливана от разни незнайни туби на черно. Или пък крадена от БеДеЖе-то, дето завалийките я давали по кинта и двайсе за литър раиш'ли.
Активен

Работя с кеф по електриките на Мерцовете. Гася светнали лампи и паля разни бангии. А дизела иска чистота и херметичност.
tenev_83
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 35
Местожителство: гр.Ст.Загора
Публикации: 98
C350 W204


« Отговор #82 : Юли 03, 2019, 20:47:21 »

Здравей колега.
Нов съм във форума, но имам автомобил комън рейл първо поколение, който не е Мерцедес, но пак е с bosch горивна система.
Аз слагам 2т масло в дизела от около 10к километра и доста се чудя, дали да продължавам, защото ефекта наистина е съмнителен.
Аз реших да слагам, защото в много форуми в България и най-вече в Германия примерно, също чета, че хората използват 2т масло в дизела.
Колко време си слагал двутактово масло ?
Само Мотул ли си слагал, или и минерални 2т масла ?
Ще се радвам да дадеш малко повече информация.
Свалял ли си дюзите след Бардала, доволен ли си от него ?
Поздрави!
Минерални масла не съм ползвал. Лятото съм бил на полусинтетика. Зимата на маслото за моторни шейни. Ефекта от цялото цапондрене... Съмнителен.
След смяната на дюзите не съм ги свалял повече - не се е налагало просто!
Активен
king
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 44
Местожителство: Пловдив
Публикации: 1892

Мерцедес W202 С250тд Елеганс АСК 722.6


« Отговор #83 : Октомври 15, 2019, 08:59:04 »

Ето какво казват ИНЖЕНЕРИТЕ  

Дали добавянето на 2T масло към дизелово гориво за защита на горивните инжектори е добра или лоша идея?
Понякога собствениците на автомобили са уверени, че има „тайни практики“ за значително удължаване на живота на автомобила. Тези съвети често са подкрепени от приятели, съседи, в някои случаи дори механици, които са уверени, че производителите на автомобили пазят тези съвети в тайна, защото искат да закупите нова кола, а не да се опитвате да запазите състоянието на старата си. Нека разгледаме един мит от този вид: този, който казва, че дизеловото гориво няма достатъчно количество смазване, за да смазва инжекторите на дизеловото гориво и добавянето на 2T масло към дизеловото гориво удължава живота им.

В идеалния случай дизеловото гориво вече има необходимите свойства по подразбиране, за да предпази инжекторите за гориво от повреда. Смазочността на дизеловото гориво се измерва чрез неговите вискозитет и характеристики на износване. Тези свойства са лесно измерими в лаборатория и тяхното измерване е част от процеса на контрол на качеството на горивото. В много страни съдържанието на сяра в дизеловото гориво трябваше да бъде намалено поради екологичните разпоредби и това наистина намали смазочността на горивото. Въпреки това, за да се компенсира този ефект, се добавят добавки за увеличаване на смазочните вещества. В повечето съвременни страни без дизел не може да се продава дизелово гориво. Така че добавянето на 2T масло за увеличаване на смазочността на горивото е на първо място, не е необходимо.

Сега, когато знаем, че добавянето на 2T масло към дизеловото гориво е ненужно, нека да разгледаме защо е вредно. Проблемът с 2T масла е, че те са разработени със система за смазване на загуба. Няма значение колко добре гори маслото, в крайна сметка ще напусне системата заедно с отработените газове. Автомобилният 4-тактов двигател работи съвсем различно. Тъй като 2T маслото не гори перфектно в двигателя, се образува прекомерно количество сажди. Моторното масло може да почисти това за известно време, но в крайна сметка то ще се претовари и с сажди и отлаганията на сажди ще доведат до износване на двигателя. Износващите се частици генерират повече износване и процесът скоро се самогенерира, докато двигателят напълно се износва.

Направете си услуга: ако обмисляте да добавите 2T масло към дизеловото гориво на вашия автомобил, не го правете! Проблемът, който причинява, не се забелязва веднага, но в крайна сметка ще съсипе двигателя.
Активен

Ако искаш да вършиш работа -намираш начнин !
Ако не искаш  -намираш причини!
Най големия приятел на човека е Мерцедеса
Mercedes форум
   

 Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Нагоре
Разпечатай
Отиди на: