-------------Моторни масла
Страници: 1 [2]   Надолу
Разпечатай
Автор Тема: гориво ЕКТО на Лукойл...мнения и коментари  (Прочетена 2335 пъти)
Triforce
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 37
Местожителство: Казанлък
Публикации: 2550
Автомобил: 1998 Mercedes-Benz S Class


Mercedes S320, W140, 1998.


WWW
« Отговор #20 : Май 10, 2016, 19:47:20 »

При мен нещата са долу-горе такива:
15 000 литра дизел на месец.
8-9000 литра бензин на месец.
Пропан-бутан - около 20 000 литра на месец.
Колкото и да печеля, имам лятото 300 лева ток, зимата до 500, 800 лева ми е човек с осигуровките, те са 4, поддръжка на година - поне 1000 лева, метрология 2 пъти в годината - средно 250 лева.
Общо взето, докато не ви вдигна оборота до поне 20 тона дизел на месец, 15 бензин и 30 газ, не мога да се похваля, че съм супер!
Но пък и живея в малък град, бензиностанцията е на 2-ра линия, зад едно гумаджийно, което ще събаряме да строим шоурум за хидравлика. Но не мога да изкарам бензиностанцията там, просто е свърцано с много бумащина и стотици хиляди левове, които може би никога няма да се възвърнат.
Затова - аз лично искам горивата да са ЕВТИНИ! Защото ако ти, Ачо, даваш по 100 лева на месец за гориво, при 2.50 ще сипеш 40 литра, а при 2.00 ще сипеш 50 литра дизел. Съответно аз ще изкарам от теб не 5 лева, а 6 лева.
И глобите, за които Росен говори са напълно реални!! Като ни глобиха и баща ми мислеше да затваря бензиностанцията...
Активен

Най-добрата кола не е служебната, а тази, която ти доставя истинско удоволствие! Правим хидравлични станции и маркучи.
dybbuk
Потребител
*****
Липсва Липсва

Публикации: 1595
2004 S320 CDI / 2001 CL500 / 2006 SL55 AMG


« Отговор #21 : Май 10, 2016, 20:21:30 »

Аз продавам много малко бензин също.по 300-400 л на ден макс.Сега ги пукам с газта - през ден зареждам.Може би и над 100к ще я докарам и маржа хубав като за газ - 7 стотинки biggrin biggrin biggrin

Има логика в това с по-евтините горива.Също и като са по-евтини нося по-малко пари в банката всеки ден  biggrin biggrin biggrin Честно казано обаче,въобще не ми пука,евтини или скъпи са.За мен е важна надценката да е на някакво прилично ниво и Ачо да кажем да харчи много.Хубаво е,че като са по-евтини и хората като че ли повече се отпускат.Лошото е,че масово няма пари населението.

Глобите са нечовешки,хазната празна и гонят само частните бензиностанции и по-малки такива.А ти нали се сещаш,че като има някой примес в горивото няма да ти излезе повече от един показател.Примерно на бензина са много вързани - октаново число,температура на кипене,дестилационни характеристика.Малко вода да е влязла,или да се е смесил с нафта при доставка и хоп една 30-ка,или 40-ка назад.И на нафтата май са вързани - пламна температура с цетановото число.Аз имах проблеми с тях,ама обжалвах и се разминах.За една характеристика 3 коренно различни резултата ми бяха изкарали - в мобилната едно,в стационарната друго,на арбитража 3-то.Имам чувството,че им казват на тея "пари нема действайте" и правят всичко възможно да не излезе някой показател по тези лаборатории.
Активен
Triforce
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 37
Местожителство: Казанлък
Публикации: 2550
Автомобил: 1998 Mercedes-Benz S Class


Mercedes S320, W140, 1998.


WWW
« Отговор #22 : Май 10, 2016, 21:03:02 »

Как 100 000 литра бе човек? Какво правиш? И аз искам!  yes
Активен

Най-добрата кола не е служебната, а тази, която ти доставя истинско удоволствие! Правим хидравлични станции и маркучи.
dybbuk
Потребител
*****
Липсва Липсва

Публикации: 1595
2004 S320 CDI / 2001 CL500 / 2006 SL55 AMG


« Отговор #23 : Май 10, 2016, 21:16:55 »

Ами продавам на 0.66.
Нали знаеш,че хората с газ най-много гледат цената и си правят сметката.А и газта ми е много хубава казват хората.
Активен
dybbuk
Потребител
*****
Липсва Липсва

Публикации: 1595
2004 S320 CDI / 2001 CL500 / 2006 SL55 AMG


« Отговор #24 : Май 11, 2016, 11:03:17 »

От лукойл са.Влага се добавка хелиос - съответно лятна и зимна според сезона.Аз съм доволен като цяло.Не съм имал проблеми с горивна система при цди.Има обаче дилъри и франчайзьори,които може и нищо да не влагат при доставка.
Активен
Eklasser
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 30
Местожителство: София
Публикации: 1417

W164 6.3 ///AMG


« Отговор #25 : Май 11, 2016, 11:08:56 »

Аз не, че съм голям дизелист, но по предписание от Ачо сипвам само на Ромпетрол, вече навъртях 5000 км и да чукам на дърво нямам ядове  Баща ми храни Х5цата на OMV и на скоро пак се наложи да сменя нафтовата помпа... причината беше както и преди - ръждясала  doh
Активен

"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster. " - Jeremy Clarkson
dybbuk
Потребител
*****
Липсва Липсва

Публикации: 1595
2004 S320 CDI / 2001 CL500 / 2006 SL55 AMG


« Отговор #26 : Май 11, 2016, 11:22:49 »

За 5000 км си мисля,че и газьол няма да причини щети.
А да питам тази ръжда в помпата,освен от вода може ли да се причини от нещо друго ?
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 35899

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #27 : Май 11, 2016, 11:29:18 »

Аз също съм доволен от Ромпетрола. Целогодишно си добавям двутактово масълце и от морската ми добавка, на всеки един резервоар. Ама то моя е стария чистия дизел, и гори всичко - не е някое махнато CDI или пък новите Bluetec дизели. Сега ще трябва да сменям доставчика, ама пак съм на румънска нафта.

Ама дето казват колегите, на една и съща верига търговци на горива - няма да имат две еднакви бензиностанции. На едната по-добър контрол ще има, на другата - разпусната и крадлива работа. На едната колонките нормирани и не ги барат и ти наливат горе долу точното количество. На другата редовно пипат колонките и те лъжат здраво с литрите. Единия налива в танковете най-съвестно добавката която се полага, а другия го боли ......... за клиентите.
Активен

От години работя по електриките. Аз не съм учител, че да ги уча тука юзерите на занаят. И на никой не съм длъжен с нищо.
dybbuk
Потребител
*****
Липсва Липсва

Публикации: 1595
2004 S320 CDI / 2001 CL500 / 2006 SL55 AMG


« Отговор #28 : Май 11, 2016, 11:36:41 »

Точно така е.И при ОМВ е така също.
Ромпетрол продават лукойлска нафта в повечето случаи.Имат договорка с Лукойл.В Румъния понеже нямат рафинерия руснаците и лукойлските бензиностанции в Румъния вземат от рафинерията на Ромпетрол в Констанца.А Ромпетрол в БГ си вземат от нашия нефтохим.

Подобна договорка има между Лукойл и Нис петрол за България и Сърбия.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 35899

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #29 : Май 11, 2016, 11:42:27 »

За ръждата - е от какво друго ще е ?

Баш си е от водата. Аз като работя и видя кафяви ръждици или дори само петна някъде по горивната система, веднага казвам на човека да си почисти резервоара, и да смени горивния филтър. Водата е мор за дизеловите елементи:

- подкачващите инжектори
- помпените елементи в старите редови ГНП
- отсечните клапанчета в старите редови ГНП
- помпените елементи и разпределителя в дистрибуторните ГНП
- помпените елементи и клапанчета в трилъчевите CDI помпи за високо налягане
- разпръсквачите в дюзите (за тия новите пиезо акенца да не говорим)

Колко хора смениха разпръсквачи на дюзите, когато заредят кирлива нафта с вода. Докато прекара водата и дюзата почва да не работи добре, да пикае, да не държи налягането, да чука. И няма оправия, оправя се само със смяна на нов разпръсквач.
Активен

От години работя по електриките. Аз не съм учител, че да ги уча тука юзерите на занаят. И на никой не съм длъжен с нищо.
Triforce
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 37
Местожителство: Казанлък
Публикации: 2550
Автомобил: 1998 Mercedes-Benz S Class


Mercedes S320, W140, 1998.


WWW
« Отговор #30 : Май 11, 2016, 14:12:07 »

dybbuk, има договор, но не за всички. На мен от Лукойл ми карат нафта 3 до 4 пъти в годината, а тя се продава за 1 седмица. Реално от 52 седмици, 48 си продавам на Ромпетрол. То има и разлика в акцизните документи. И това се получава, когато имат някакви проблеми с тяхната рафинерия в Румъния.
Но за жалост някой може да е франчайз и да продава от Лукойл, прав си...
Българска работа!
Активен

Най-добрата кола не е служебната, а тази, която ти доставя истинско удоволствие! Правим хидравлични станции и маркучи.
dybbuk
Потребител
*****
Липсва Липсва

Публикации: 1595
2004 S320 CDI / 2001 CL500 / 2006 SL55 AMG


« Отговор #31 : Май 11, 2016, 16:12:40 »

Трябва да се види на декларацията за съответствие кой е произвел горивото,и евентуално кой го е внесъл,ако има внос.В оригинала на декларацията пише кой е производителя и партидата.А техните франчайзи мисля,че са задължени да продават горива на Ромпетрол.
Активен
Mercedes форум
   

 Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Разпечатай
Отиди на: