-------------Моторни масла
Страници: [1]   Надолу
Разпечатай
Автор Тема: губи тяга  (Прочетена 774 пъти)
kombito
Участник
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 2001
Публикации: 10


« : Февруари 13, 2017, 21:30:56 »

здравеѝте колеги,имам спринтер 313cdi и голям проблем. сутрин като го запаля всичко е наред до момента в коѝто ми светне жълта лампа за масло и надпис HI от там на татък мъка,едва стига до 80/90 км.в час. на диагностика един маѝстор казва,турбо,друг 3 дюза не работи винаги нормално,трети PDF филтър. моля за съвет ако някоѝ знае или е имал вече подобен проблем.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #1 : Февруари 14, 2017, 08:37:47 »

Кофти че тука в авто-форума ги няма врачките, гадателите, екстрасенсите и баба Ванга.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
drukman
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 59
Местожителство: Пловдив
Публикации: 1737

Titan, D22, ForTwo, RX350


« Отговор #2 : Февруари 14, 2017, 12:01:22 »

Без да се напъвам знам 3 спринтерски мотора 313 с 20 години разлика.
Активен

Никога не е късно да станеш за резил. Вальо. О888 557Ч7Ч
Фаровете за мъгла са начин за преброяване на комплексарите.
kombito
Участник
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 2001
Публикации: 10


« Отговор #3 : Февруари 14, 2017, 12:18:52 »

Без да се напъвам знам 3 спринтерски мотора 313 с 20 години разлика.

Колега, спринтера е 2011г. 126 или 129 коня не съм много сигурен. До колкото ми обясняваха майсторите този двигател е бил със две турбини една в друга или нещо такова.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #4 : Февруари 14, 2017, 12:51:28 »

Нещо диагностика така, на тоя относително новия автомобил ?

Там по Германията нямат ли апаратурка за закачане ? Ний тука хайлазите в България си имаме и работим пълноценно с нея, ама там кой ги знае швабите.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
kombito
Участник
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 2001
Публикации: 10


« Отговор #5 : Февруари 14, 2017, 13:45:33 »

Нещо диагностика така, на тоя относително новия автомобил ?

Там по Германията нямат ли апаратурка за закачане ? Ний тука хайлазите в България си имаме и работим пълноценно с нея, ама там кой ги знае швабите.
имат но всичко което съм описал че е сменявано е по тяхни апаратури. А наѝ големия парадокс бе че,в мерцедес сервиз ми смениха пдф друснаха ме със 1500 евра и в последствие разбрах че самата част е от Англия. Тук маѝстори няма,има банкери 75-90 евра на час такса без ддс.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #6 : Февруари 14, 2017, 13:51:26 »

Демек - там механиците и сервизите в Германията са супер некадърни. И не вършат никаква работа на клиентите.

Но затова пък са царе на ценичките, ЕШ-а им го няма в ценообразуването. Лошо.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
kombito
Участник
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 2001
Публикации: 10


« Отговор #7 : Февруари 14, 2017, 13:59:10 »

Демек - там механиците и сервизите в Германията са супер некадърни. И не вършат никаква работа на клиентите.

Но затова пък са царе на ценичките, ЕШ-а им го няма в ценообразуването. Лошо.
големи хитреци,изтича гаранцията и ти казват даѝ ни го обратно оценка по техни гутахтен експерти,а аз да си купя нов и и тн.Разбира се оценката е в ущърб на клиента,оправят проблема и го дават на тяхни филиали за продан и ги водят варнати от лизинг или финансиране коли.
Активен
kombito
Участник
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 2001
Публикации: 10


« Отговор #8 : Февруари 14, 2017, 14:12:26 »

Демек - там механиците и сервизите в Германията са супер некадърни. И не вършат никаква работа на клиентите.

Но затова пък са царе на ценичките, ЕШ-а им го няма в ценообразуването. Лошо.
големи хитреци,изтича гаранцията и ти казват даѝ ни го обратно оценка по техни гутахтен експерти,а аз да си купя нов и и тн.Разбира се оценката е в ущърб на клиента,оправят проблема и го дават на тяхни филиали за продан и ги водят варнати от лизинг или финансиране коли.

препорачаха ми един руснак,бил маѝстор но е на 100 км.от Нюрнберг и ме притеснява да го карам така да не се скопоса още повече.при първоначален разговор ми каза че,проблема е бил някакъв сензор,но коѝ точно не казва. Направихме термин за 24.02 и дано се оправи,че ми писва да ходя напред назад без резултат.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #9 : Февруари 14, 2017, 14:16:45 »

"гутахтен експерти" - е туй ме накефи мой човек. Мамата си тракали тия хора.

Сега, ти ако пътуваш с буса насам към България, тука нашите майстори ще ти свършат работа. Все трябва да разберат какво става, и защо вдига индикация за маслото в двигателя. И оттам ти тръгвал аварийния режим. Дали някой сензор прави чакмаци, или дето казваш е нещо по сноповете с кабеляка. Мерцедесите страдат от тия пусти кабелаци.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
kombito
Участник
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 2001
Публикации: 10


« Отговор #10 : Февруари 14, 2017, 14:38:35 »

"гутахтен експерти" - е туй ме накефи мой човек. Мамата си тракали тия хора.

Сега, ти ако пътуваш с буса насам към България, тука нашите майстори ще ти свършат работа. Все трябва да разберат какво става, и защо вдига индикация за маслото в двигателя. И оттам ти тръгвал аварийния режим. Дали някой сензор прави чакмаци, или дето казваш е нещо по сноповете с кабеляка. Мерцедесите страдат от тия пусти кабелаци.
Ако и този руснак не направи нищо,ще пътувам до България. Благодаря ви за отзивите.
Активен
p.walev
Участник
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 23
Местожителство: Щутгарт / Силистра
Публикации: 41

W124 E320 Coupe Sportline ASD


« Отговор #11 : Май 16, 2017, 20:26:20 »

А що не пробваш с най-простото - да източиш маслото и да му налееш количество по спецификация? Може при предходна смяна да му е налято една идея повече, или при доливане между интервалите да е пак долято повече отколкото трябва.
Активен
Deodriver
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 28
Местожителство: Смолян
Публикации: 769

Hond CRV 3 Mercedes Sprinter 311CDi Mercedes 308D


« Отговор #12 : Май 16, 2017, 21:40:37 »

Нивото на маслото нормално ли е?Щом ти светва лампата на маслото,значи има някакъв проблем.Предполагам са ти сменили ДПФ-a,защото са мислели,че е запушен и от там да набива нафта в маслото.За такъв случай при Спринтер не съм чувал да има.При други марки коли това си е коронен номер.Ако всичко с маслото е ОК,значи проблема ще е по датчици или кабели.
Интересно ми е на какви километри е буса?Кофти са тези битурбо мотори,особено като твоя,който е OM651 Euro5.Много болежки и проблеми има с тях,мъка голяма са.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #13 : Май 17, 2017, 07:41:02 »

Е то този потребител kombito не е влизал от тогава. Пусна си въпроса и дотам.

Пък може и руснака да го е оправил. Кой ги знае как са нещата ? Като не влиза никой да напише две думи, има ли някакво развитие.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
kombito
Участник
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 2001
Публикации: 10


« Отговор #14 : Януари 28, 2018, 23:06:49 »

Здравейте колеги не съм влизал отдавна, Благодаря на всички за съветите,бусът продължава да си прави номерата и аз съм се отказъл от по нататъшното развитие.
Активен
drukman
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 59
Местожителство: Пловдив
Публикации: 1737

Titan, D22, ForTwo, RX350


« Отговор #15 : Януари 28, 2018, 23:27:02 »

Покрай това мнение препрочетох темата.
2011г Спринтер 313. Трябва да е ОМ651.
Ми... тоя мотор не е с 2 турбини....като начало.
Активен

Никога не е късно да станеш за резил. Вальо. О888 557Ч7Ч
Фаровете за мъгла са начин за преброяване на комплексарите.
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #16 : Януари 29, 2018, 08:42:50 »

Къде се изгуби човек ? Наистина доста време те няма.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
kombito
Участник
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 2001
Публикации: 10


« Отговор #17 : Януари 31, 2018, 15:52:44 »

На работа вкъщи и те така. Имам един въпрос,някой от колегите дали,ще знае във България майстор който би се наел да направи малко подобрения по двигателят на Мерцедес 124 300ce 220 конски сили. Примерно да се монтират турбини да се направи каквото е необходимо срещу заплащане разбира се. Срокът на изпълнението не е от значение.
Активен
Deodriver
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 28
Местожителство: Смолян
Публикации: 769

Hond CRV 3 Mercedes Sprinter 311CDi Mercedes 308D


« Отговор #18 : Януари 31, 2018, 20:15:25 »

Покрай това мнение препрочетох темата.
2011г Спринтер 313. Трябва да е ОМ651.
Ми... тоя мотор не е с 2 турбини....като начало.


Баш са си с две.
Активен
Mercedes форум
   

 Активен
Страници: [1]   Нагоре
Разпечатай
Отиди на: