-------------Моторни масла
Страници: [1]   Надолу
Разпечатай
Автор Тема: Мерцедес спринтер212 98год  (Прочетена 311 пъти)
Илия мелек
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 1

« : Декември 28, 2017, 23:23:31 »

здравейте колеги нов в форома незнам дали пиша на правилното място имам проблем с мерцедес спринтер 212 неможе да се издува стига до 3000.оборота със зор 3500 на място във движения 2000оборота  неиска отидох на сервиз във германия компютъра изписва че дачик за въздуха увлекателни коректорите сменени и двата датчик нема ефект ако някой знае ще бъда много благодарен
Активен
drukman
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 59
Местожителство: Пловдив
Публикации: 1789

Titan, D22, ForTwo, RX350


« Отговор #1 : Декември 29, 2017, 00:07:45 »

И аз не знам дали мястото е правилно, но писанието със сигурност е неграмотно.
Пробвай поне от уважение да пишеш като Българин.

Спринтер, без светнал чек, не се форсира само ако:
 е дръпната ръчната (не работи микрека)
е натисната спирачка (не работи микрека на педала-двоен е)
И в двата случая стига до 3000об/м.

Ако свети чека, причините може да са много.
Активен

Никога не е късно да станеш за резил. Вальо. О888 557Ч7Ч
Фаровете за мъгла са начин за преброяване на комплексарите.
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 33161

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #2 : Декември 29, 2017, 08:32:35 »

Абе тоя човек колко еднакви теми е напускал ?
Активен

То не е само да имаш апаратура ами трябва и акъл. И много познания опит и ноу-хау. Както и да си направил доста Мерцове.
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 33161

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #3 : Декември 29, 2017, 10:35:50 »

Ей, нищо не разбират тез германци там по сервизите. Еле по токовете, хич ги няма. Само записват термин за след две седмици, и започват с лека ръка да сменят чаркове на поразия. И на другия ден като отидеш да плащаш фактурата на касата, ти става лошо. Автомобила понякога е по-зле от преди "ремонта".

Трябва ти човек специалист по Мерджаните. Да погледне какво става на тоз Спринтер. Хубаво да скива кабеляка и всички сензори по мотора. Аз съм го ял тоя с аварийните режими, ама на по-нов модел CDI, не като твоя стария от 1998 г. Голям ташак излезе там, че тогава се запознах с колегата инж. Димитров, шефа на Софтелектроникс. Заедно с него и помощника ми работихме по нощите, деа и буса му кирлив.
« Последна редакция: Декември 29, 2017, 20:35:58 от Acho » Активен

То не е само да имаш апаратура ами трябва и акъл. И много познания опит и ноу-хау. Както и да си направил доста Мерцове.
Mercedes форум
   

 Активен
Страници: [1]   Нагоре
Разпечатай
Отиди на: