--------Моторни масла-----
Страници: [1]   Надолу
Разпечатай
Автор Тема: Спринтер 315  (Прочетена 313 пъти)
betz1987
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 20

« : Април 28, 2018, 12:58:05 »

Здравейте,миналият ден скъса биелен лагер на 3 цилиндър и удря картера.Какви може да са признаците за това нещо.Преди това му сменях интеркулера,че бе спукан.Турбината е наблюдаваха в реално време как работи и бе ок.Възможно ли е турбото да е надуло и да скъса биелния лагер.
Активен
king
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 43
Местожителство: Пловдив
Публикации: 2160

Мерцедес W202 С250тд Елеганс АСК 722.6


« Отговор #1 : Април 28, 2018, 13:39:16 »

С кой мотор е, ОМ?
От турбото няма да е проблема ,най вероятно от маслото,DPF ако има и е навлезнала нафта в моторното масло.
Активен

Мерцедеса ,е най добрия приятел на човека.
Господ дарява мозък на всеки ,но не на всеки инструкция за употреба!
Deodriver
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 28
Местожителство: Смолян
Публикации: 769

Hond CRV 3 Mercedes Sprinter 311CDi Mercedes 308D


« Отговор #2 : Април 28, 2018, 20:12:07 »

Щом е 315-ка,значи е с OM646.Вероятна причина може да е DPF-а,ако не е премахнат.Не е първия случай,но влияние си оказва и интервалите на смяна на маслото,както и двойната турбина,която помпи здраво,а като няма къде да излиза и удря мотора(само да вметна,че на Крафтер битурбо работи на 2 бара,спрямо 1 бар на 311-ка).Буса сега ли е купен,на какви километри е и правени ли са интервенции по мотора?
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #3 : Април 28, 2018, 20:21:06 »

Пък и знаете как Ганьо кара товарен бус. Ако му дават два тона - му се хакат три. Ако му дават три тона - му се хакат четири и двеста. Защо ще прави три курса човека, като може и на два ?

"А, майка ти и Мерц, да не си сатвал товарен бус." Ето това е, как няма да му се еве мамата на мотора.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
betz1987
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 20

« Отговор #4 : Април 28, 2018, 20:35:03 »

Дпф-а е премахнат.На 230000 км го взех от Швейцария и сега е на 350000км.Карам го с Fuchs 5w30 от Германия  го купувам маслото и на 25000 км го сменям
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #5 : Април 28, 2018, 20:35:49 »

Много са 25 хиляди километра. Още на 15 хиляди в картера на дизела остава само една минерална чорбичка.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
Deodriver
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 28
Местожителство: Смолян
Публикации: 769

Hond CRV 3 Mercedes Sprinter 311CDi Mercedes 308D


« Отговор #6 : Април 29, 2018, 19:31:51 »

Дпф-а е премахнат.На 230000 км го взех от Швейцария и сега е на 350000км.Карам го с Fuchs 5w30 от Германия  го купувам маслото и на 25000 км го сменям

Интервала на смяна на маслото и двойната турбина са си казали думата.25хил.км е много както и да го гледаш,но това е и идеята на марката,да се сменя мотора.
Активен
kirilnakov
Участник
*****
Липсва Липсва

Местожителство: Дупница
Публикации: 22
Sprinter 316 CDI 2011г


« Отговор #7 : Април 29, 2018, 20:23:53 »

Аз мисля, че главния проблем на тези мотори е лошо работещи дюзи, разбит демпфер на съединителя и запушен ДПФ филтър.
Имам познат със скъсан к. вал на 270000км и в офиц. сервиз са му казали, че трябвало да си смени съединителя на 200000км.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #8 : Април 29, 2018, 20:30:07 »

И съединителите си взеха да чупят дизелаците на Мерца ?
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
Deodriver
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 28
Местожителство: Смолян
Публикации: 769

Hond CRV 3 Mercedes Sprinter 311CDi Mercedes 308D


« Отговор #9 : Април 30, 2018, 19:48:46 »

Аз мисля, че главния проблем на тези мотори е лошо работещи дюзи, разбит демпфер на съединителя и запушен ДПФ филтър.
Имам познат със скъсан к. вал на 270000км и в офиц. сервиз са му казали, че трябвало да си смени съединителя на 200000км.

Всичко хубаво,ама тоя демпфер си дава чатмаци,като е заминал.Той не се разбива от раз,просто ей така.Винаги има тракане или притрисане.Да си чувал 309CDi или 311CDi да късат колянов вал,както 313CDi и 315CDi?
Лошо работещи дюзи могат да сторят беля с бутало,но и те дават индикации,като са заминали и трябва да си пълен лайк по колите,за да не разбереш,че нещо мотора не работи както трябва и пуши.Пак казвам,убедил съм се,че нещата са комплексни за да се стигне до късане на вала.Първо е интервала на смяна на масло,става боза още след 12-13хил.км.,което пък допринася за по-бързото запушване на DPF.Кофти горивата няма смисъл да ги споменавам.Голямото налягане на турбините,които са заслуга за големия въртящ момент и кефа от това,че буса върви колкото лека кола още от ниските обороти,също разказват играта на мотора + вече запушения DPF = тотал на мотора(или както казват в русия:"мотор крякнул").Демпфера също може да даде отражение,но само ако го караш разбит.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #10 : Април 30, 2018, 19:55:24 »

Деи, вашия бус май здрав излезе ? Не си се оплаквал засвга.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
Deodriver
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 28
Местожителство: Смолян
Публикации: 769

Hond CRV 3 Mercedes Sprinter 311CDi Mercedes 308D


« Отговор #11 : Април 30, 2018, 22:10:40 »

Деи, вашия бус май здрав излезе ? Не си се оплаквал засвга.

Да чукнем на дърво 40хил.км върви без сериозни проблеми.Ама и аз си го гледам хубаво,че иначе ще страдам и аз.Тази седмица ще влезе в сервиза да се правят спирачки(не хващат добре,ръждясват),шарнир се чува и да се огледа добре за нещо друго.Демферчето го усещам ще си заминава и ще го сменя и него,ама моя майстор ми е аверче,та ще е като се поосвободи малко.Май месец следва козметичната част,малко точици да   оправим,това-онова и ще е пушка.
Активен
Mercedes форум
   

 Активен
Страници: [1]   Нагоре
Разпечатай
Отиди на: