-------------Моторни масла
Страници: 1 [2] 3   Надолу
Разпечатай
Автор Тема: Спринтер 316 ОМ651 проблем с помпа високо налягане.  (Прочетена 1563 пъти)
to4niq
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 1

« Отговор #20 : Април 16, 2018, 21:26:20 »

Надявах се някой да каже нещо за рециклиране на помпа и дюзи, но явно не сте минавали по този път biggrin

Утре ще ги занеса в София да видя какво ще кажат специалистите.

В ибей откривам  рецикл. дюзи, но ако се получи разминавка много трудно връщането.
https://www.ebay.co.uk/itm/4X-DELPHI-FUEL-INJECTOR-JEEP-COMPASS-PATRIOT-2-2/382310869171?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D1%26asc%3D43630%26meid%3D3a1cb283fda54e89ac0203e793526f19%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D382310883039%26itm%3D382310869171&_trksid=p2047675.c100005.m1851
колега имам работеща помпа  и дюзи ,не са нови но работят чудесно,ако имаш интерес пиши на лични
Активен
kirilnakov
Участник
*****
Липсва Липсва

Местожителство: Дупница
Публикации: 22
Sprinter 316 CDI 2011г


« Отговор #21 : Април 17, 2018, 15:39:35 »

Надявах се някой да каже нещо за рециклиране на помпа и дюзи, но явно не сте минавали по този път biggrin

Утре ще ги занеса в София да видя какво ще кажат специалистите.

В ибей откривам  рецикл. дюзи, но ако се получи разминавка много трудно връщането.
https://www.ebay.co.uk/itm/4X-DELPHI-FUEL-INJECTOR-JEEP-COMPASS-PATRIOT-2-2/382310869171?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D1%26asc%3D43630%26meid%3D3a1cb283fda54e89ac0203e793526f19%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D382310883039%26itm%3D382310869171&_trksid=p2047675.c100005.m1851
колега имам работеща помпа  и дюзи ,не са нови но работят чудесно,ако имаш интерес пиши на лични

Благодаря ти, но не желая втора употреба отговорно работещи части.
Буса ми трябва за работа и ще вложа малко повече средства.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #22 : Април 17, 2018, 15:40:23 »

Дано софиянци да ти свършат работа колега.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
kirilnakov
Участник
*****
Липсва Липсва

Местожителство: Дупница
Публикации: 22
Sprinter 316 CDI 2011г


« Отговор #23 : Април 18, 2018, 20:01:21 »

Караме я последователно и към този момент мога да кажа, че помпата ГНП е тотал щета, ще се търси друга или нова. Дюзите : две стават, ще търся две втора ръка работещи. Няма да влагам в нови дюзи, защото цялата горивна уредба е "заразена" със финни метални стружки. Може би ще купя втора ръка резервоар и рейла. Тръбопроводите ще промиваме и продухваме....ужас nope
Коляномотовилковия механизъм е в перфектно състояние, утре сваляме главата за да уловим евентуално бутален болт, защото не сме сигурни дали това чукане е от дюза. И не можем да си позволим толкова труд по сваляне на двигателя и да не проверим всичко.
Пак ще пиша.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #24 : Април 18, 2018, 20:06:56 »

Бахти и боклуците кекави. И туй ако е Мерц, здраве му кажи.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
kirilnakov
Участник
*****
Липсва Липсва

Местожителство: Дупница
Публикации: 22
Sprinter 316 CDI 2011г


« Отговор #25 : Април 18, 2018, 20:16:29 »

Бахти и боклуците кекави. И туй ако е Мерц, здраве му кажи.

Страхотна излагация, просто не мога да повярвам, че това ми се случва с най-хвалената марка автомобили.

Та аз карам и в момента Опел мовано 2.5 cdti 2008 г вече три години и само сменям масла, ангр.ремъци и разни дребни консумативи ...какво стана с тази марка МБ no

П.П Да не би франсетата с тези делфита да съсипват умишлено реномето на МБ biggrin
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #26 : Април 18, 2018, 20:19:21 »

От трилъчевата CDI помпа ли са тръгнали микро-стружките ?
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
kirilnakov
Участник
*****
Липсва Липсва

Местожителство: Дупница
Публикации: 22
Sprinter 316 CDI 2011г


« Отговор #27 : Април 18, 2018, 20:23:34 »

От трилъчевата CDI помпа ли са тръгнали микро-стружките ?
Ами тя не е трилъчева... този линк показва моята помпа:
https://www.ebay.co.uk/p/MERCEDES-SPRINTER-W906-2-1-Diesel-Fuel-Injection-Pump-A6510700301/1814279218?iid=161888047292&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D43630%26meid%3Dee2af0f3258e491e96377c16e0f13d29%26pid%3D100011%26rk%3D2%26rkt%3D12%26sd%3D142726300415%26itm%3D161888047292&_trksid=p2047675.c100011.m1850
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #28 : Април 18, 2018, 20:31:10 »

Абе думата е такава. CDI помпата за високо налягане.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
king
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 43
Местожителство: Пловдив
Публикации: 2160

Мерцедес W202 С250тд Елеганс АСК 722.6


« Отговор #29 : Април 18, 2018, 21:01:13 »

Основния проблем на този мотор ОМ651 е от DPF филтъра и не спазване полагаща се спецификация двигателни масла.Стружките с вид на бронзов прах са от основни лагери и блока.
Активен

Мерцедеса ,е най добрия приятел на човека.
Господ дарява мозък на всеки ,но не на всеки инструкция за употреба!
Deodriver
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 28
Местожителство: Смолян
Публикации: 769

Hond CRV 3 Mercedes Sprinter 311CDi Mercedes 308D


« Отговор #30 : Април 18, 2018, 21:22:13 »

Мен,ако питате основен проблем в този мотор си е той,като такъв.Нито механиката му струва,нито електрониката.ОМ651 може да си ги купиш,ако наистина го вземеш на малко километри,за да имаш ресурс да го караш.Не,че и с всички останали мотори не е така,ама тук е болка голяма.
Активен
Mad_Bastard
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 29
Местожителство: София
Публикации: 3442


Re:

« Отговор #31 : Април 19, 2018, 08:11:16 »

Пич, какво да ти кажа спринтьорката 2001г 2.2 я взехме на 400хкм и я продадохме на 850хкм с ресурс за още толкова и като се оглеждахме за нов бус се спряхме на транзит точно поради тези главоболия.
Сега ако трябва да бъде честен новото си е ново фул екстри ама на 2тона умира, муден е няма го този ряз и е от много тънка ламарина.
Виж спринтера с 3тона витиня на 5 катереше, но тези новите са пълен та...к.
Дори да вложиш и 5бона в мотора пак си оставаш с едно на ум.
Успех с ремонта дано да те слуша!
Активен

S203 C220CDI 2001г.
W124 200E 1992г.
drukman
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 59
Местожителство: Пловдив
Публикации: 1737

Titan, D22, ForTwo, RX350


« Отговор #32 : Април 19, 2018, 08:15:52 »

Написах ти на предишната страница. Пиша ти го пак. НЕ СЕ занимавай с тоя ремонт. Смени мотора.
Това нещо се ремонтира САМО за продване.
След ремонта, в зависимост от вложените части, изкарва по километър-два на вложен лев.
Активен

Никога не е късно да станеш за резил. Вальо. О888 557Ч7Ч
Фаровете за мъгла са начин за преброяване на комплексарите.
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #33 : Април 19, 2018, 08:16:05 »

И за мен лично никак не е здрав, надежден, дълговечен и качествен дизелак. Все има нещо да те изненада и затуй  го оплюваме - сравнявайки го с нашите старите "железни" дизели на Даймлер, милионниците. Истински работни коне, а Мерца ти е верен другар дълги години.

Обаче тука имаме и един колега, който имал Мерц с такъв мотор и е страшно доволен от него. Никакви грижи, само стандартното облужване и газзззз. Явно си има и здрави и читави дизелаци ОМ651, грамоптно поддържани и пазени в годините, от собствениците им.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
king
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 43
Местожителство: Пловдив
Публикации: 2160

Мерцедес W202 С250тд Елеганс АСК 722.6


« Отговор #34 : Април 19, 2018, 11:43:29 »

Мотор не обурудване в Англия 1400 паунда. Приятел докара хладилен 2008г. с чисто нов мотор .Купил го и след 700км преди да го качи на Ферибота пълен блокаж.На платформа обратно в Лондон ,в сервиз на Мерцедес нов мотор за 1400 пандура .Може би това е най добрия варянт когато мотора се баталяса за около 3-3500лв. да се купи нов.
Активен

Мерцедеса ,е най добрия приятел на човека.
Господ дарява мозък на всеки ,но не на всеки инструкция за употреба!
kirilnakov
Участник
*****
Липсва Липсва

Местожителство: Дупница
Публикации: 22
Sprinter 316 CDI 2011г


« Отговор #35 : Април 19, 2018, 19:35:51 »

Написах ти на предишната страница. Пиша ти го пак. НЕ СЕ занимавай с тоя ремонт. Смени мотора.
Това нещо се ремонтира САМО за продване.
След ремонта, в зависимост от вложените части, изкарва по километър-два на вложен лев.

На там вървят нещата.

Днес свалихме главата и О, чудеса...всички бутала хлопат а на втори цилиндър чука, тропа надрало цилиндъра no

Намерих мотор на малко километри от ударена С класа ОМ 651 е мотора но е 130 к.с
Ще има ли проблем?
« Последна редакция: Април 19, 2018, 19:50:34 от kirilnakov » Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32085

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #36 : Април 19, 2018, 19:40:26 »

Ехеееееее, бахти боклука тоз мотор. То каквото бутнеш - леш.
Активен

Калпавия майстор с лошия бензин се оправдава. Не че бензина ни е много хубав. Гасим всякакви лампи и индикации по Мерца.
king
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 43
Местожителство: Пловдив
Публикации: 2160

Мерцедес W202 С250тд Елеганс АСК 722.6


« Отговор #37 : Април 19, 2018, 20:01:15 »

Поинтересувай се ,и когато качвате новия или отремонтиран мотор ,да изолирате и отстраните всички ЕКО глупости ако е възможно DPF и там каквото е нужно.
Активен

Мерцедеса ,е най добрия приятел на човека.
Господ дарява мозък на всеки ,но не на всеки инструкция за употреба!
Deodriver
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 28
Местожителство: Смолян
Публикации: 769

Hond CRV 3 Mercedes Sprinter 311CDi Mercedes 308D


« Отговор #38 : Април 19, 2018, 22:50:27 »

Написах ти на предишната страница. Пиша ти го пак. НЕ СЕ занимавай с тоя ремонт. Смени мотора.
Това нещо се ремонтира САМО за продване.
След ремонта, в зависимост от вложените части, изкарва по километър-два на вложен лев.

На там вървят нещата.

Днес свалихме главата и О, чудеса...всички бутала хлопат а на втори цилиндър чука, тропа надрало цилиндъра no

Намерих мотор на малко километри от ударена С класа ОМ 651 е мотора но е 130 к.с
Ще има ли проблем?


Взимаш само мотора,без периферията.Все пак не е лошо да се огледа да няма разлики,че колкото са еднакви,толкова са и различни.
Активен
drukman
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 59
Местожителство: Пловдив
Публикации: 1737

Titan, D22, ForTwo, RX350


« Отговор #39 : Април 21, 2018, 07:57:36 »

ОМ651 си е ОМ651. Няма значение от какво ще го свалиш. Както ти е написал колегата, ползваш само мотора. Периферията остава твоята. Прегледай дюзите за разлики.
Провери предварително "малко километри" какво значи. Вече свалените мотори всичките са на "малко километри". Купувай САМО не свален мотор от кола която може да се диагностицира, или кола от Англия с номер на нея. Проверява се на държавния сайт.
Ако ще махаш ДПФ (най-добре) иди при специалисти. Да го махнат и софт и хард. Аматьорите са по-опасни от лоша нафта.
Активен

Никога не е късно да станеш за резил. Вальо. О888 557Ч7Ч
Фаровете за мъгла са начин за преброяване на комплексарите.
Mercedes форум
   

 Активен
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
Разпечатай
Отиди на: