-------------Моторни масла
Страници: [1]   Надолу
Разпечатай
Автор Тема: Спринтер W906/313 ,вода(потен)фар.  (Прочетена 238 пъти)
king
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 43
Местожителство: Пловдив
Публикации: 2227

Мерцедес W202 С250тд Елеганс АСК 722.6


« : Януари 24, 2018, 09:18:25 »

От две ,три години левия фар започна да се поти ,като причина за това е навлизане на вода във фара.Някой от колегите ако се е срещал с подобен проблем,и отстраняването му ако може да даде съвет и начин за откриването на пробива и навлизане на вода .Миналата седмица го свалих и с тънка "лента" полиуретанов силикон съм подмазал и запълнил фугата между стъклото и основата на фара,но пак се поти и навлиза вода,явно е от другаде проблема но как да разбера ,като с голямо оглеждане така и не видях нередности,спукано hmm
Активен

Мерцедеса ,е най добрия приятел на човека.
Господ дарява мозък на всеки ,но не на всеки инструкция за употреба!
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 33161

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #1 : Януари 25, 2018, 16:12:08 »

Сега, без да съм гледал конкретния спринтеров фар, ама логиката е такава. Влагата може да влиза в един фар:

- през пукнатина отпреде в стъклото
- през уплътнителаната повърхност, там където стъклото ляга към фара (дето я мажат и лепят с разни силикони)
- през задната част на фара (там където са лампите и рефлектора)

Няма откъде другаде да влезе. Щом при тебе стъклото е здраво и не е от там, уплътнителната повърхност е силиконирана и не влиза от там - ами то остана влагата да влиза през задната част на фара.
« Последна редакция: Януари 25, 2018, 17:49:42 от Acho » Активен

То не е само да имаш апаратура ами трябва и акъл. И много познания опит и ноу-хау. Както и да си направил доста Мерцове.
king
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 43
Местожителство: Пловдив
Публикации: 2227

Мерцедес W202 С250тд Елеганс АСК 722.6


« Отговор #2 : Януари 25, 2018, 17:48:37 »

Ще го ,свалям тук в близките дни пак да го огледам, продухам и подсуша с пистолет за топъл въздух.Дано открия от къде прониква водата,при първото сваляне бях сигурен че ще е от стъклото там където ляга към основата на фара,но явно не е от там.W906 ни го бива много-много,като съдя по предишния модел ,и използваните материали ламарини,пластмаси,гумени изделия и тн.
Активен

Мерцедеса ,е най добрия приятел на човека.
Господ дарява мозък на всеки ,но не на всеки инструкция за употреба!
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 33161

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #3 : Януари 25, 2018, 17:50:41 »

За качеството и състоянието на кабеляка да не говорим.........
Активен

То не е само да имаш апаратура ами трябва и акъл. И много познания опит и ноу-хау. Както и да си направил доста Мерцове.
drukman
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 59
Местожителство: Пловдив
Публикации: 1789

Titan, D22, ForTwo, RX350


« Отговор #4 : Януари 28, 2018, 23:29:49 »

Давай го тука. Има едно момче, ще го свали, ще го разлепи, почисти лакира и лепне на ново. Утре ще питам колко струва за двата фара.
Активен

Никога не е късно да станеш за резил. Вальо. О888 557Ч7Ч
Фаровете за мъгла са начин за преброяване на комплексарите.
Mercedes форум
   

 Активен
Страници: [1]   Нагоре
Разпечатай
Отиди на: