--------Моторни масла-----
Страници: [1]   Надолу
Разпечатай
Автор Тема: Vito 2.2 cdi не пали  (Прочетена 931 пъти)
momchil_ni
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 1

« : Април 29, 2015, 15:21:15 »

Зравейте колеги, карам въпросното Вито от година и от известно време ми прави номера. Например, тръгвам сутрин, карам няколко часа, колата е загряла, спирам да заредя гориво и след това не иска да запали. Свещи, акумулатор са наред. Ходих на диагностика, казаха ми че бил датчика на разпределителния вал, смених го, но пак не иска да пали. Интересно е, че при студена кола пали, а като спра някъде и пак тръгна, не иска. Ще ви бъда много благодарен, ако ми помогнете. Може някой да е имал същия проблем.
Активен
stanislav georgiev
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 44
Местожителство: Златица
Публикации: 314


« Отговор #1 : Април 30, 2015, 06:45:02 »

Защо набедиха датчик разпределителен вал имаше код за грешка или просто така. Вероятна причина да не пали топъл е клапана на рейла или дюза
Активен

DPF-EGR-OFF & SWIRL FLAPS
andreyivanov1
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 2

« Отговор #2 : Февруари 24, 2017, 00:06:20 »

Здравейте, имам абсолютно същия проблем с непаленето 2.2 dci 98г. Някой има ли идеи?
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32128

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #3 : Февруари 24, 2017, 09:19:45 »

Демек, на студено е "чакмак", ама не пали на заграло ?

Какво сте правили дотука ?

Закачана ли е на някаква си диагностика ? Ако ДА, какво е показало там ?
Активен

Който го може, си го може. Тоците и схемите на Мерца или ги разбираш и вършиш работа, или хабер си нямаш от електриката.
andreyivanov1
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 2

« Отговор #4 : Февруари 26, 2017, 17:02:16 »

Здваей, да при студено перфектно после като загрее и е малко като тото не знаеш кога ще запали и кога не. Сложихме една помпичка ръчна на маркуча към филтъра защото е с възвратен клапан защото се изпразваше филтъра незнайно как. Сега вече не но проблема с паленето продължи. Петък смених горивния филтър и каточели се оправиха нещата и не смея още да се зарадвам много но от тогава не съм имал проблем а преди това проблемът беше всеки ден.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32128

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #5 : Февруари 26, 2017, 18:29:29 »

Е то ще си покаже. Сменения горивен филтър много ли беше стар и вероятно позадръстен ?
Активен

Който го може, си го може. Тоците и схемите на Мерца или ги разбираш и вършиш работа, или хабер си нямаш от електриката.
Mercedes форум
   

 Активен
Страници: [1]   Нагоре
Разпечатай
Отиди на: