-------------Моторни масла
Страници: [1]   Надолу
Разпечатай
Автор Тема: Вито cdi112 авариен режим  (Прочетена 409 пъти)
веселин 58
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 3

« : Януари 11, 2018, 18:01:00 »

здравейте колеги, дали някой ще може да ме посъветва какво да правя? проблема ми е че витото (112 цди ) влезе в авариен режим и не мога да го оправя. бях на диагностика и ми излязоха 4 проблема: 1 проблем п 0100-дебитомер, 2 проблем п 1403-егр, 3 проблем п 1187-регулатор на рейла, 4 проблем п 1470 турбото. всички тези грешки бяха изтрити и след кратка обиколка в квартала го тесвахме пак. излязоха 2 проблема: егр и турбото. сменихме егеера и се получи малко подобрение, по добре се ускорява, но пак в рамките на 3000 оборота, проверихме всички вакууми дали не смучат въздух, но всичко е точно, а мотора си е в авариен режим и това си е. моля ако някой е имал подобен случай да сподели какво мога да направя или поне някаква насока. предварително благодаря
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32128

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #1 : Януари 11, 2018, 18:05:44 »

А какво показва на живи данни MAP-а ?
Активен

Който го може, си го може. Тоците и схемите на Мерца или ги разбираш и вършиш работа, или хабер си нямаш от електриката.
веселин 58
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 3

« Отговор #2 : Януари 11, 2018, 18:28:22 »

А какво показва на живи данни MAP-а ?

извинявай колега за невежеството ми, но не мога да те разбера какво ме питаш.
Активен
Acho
Модератори
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Местожителство: град Варна
Публикации: 32128

W210 E220D Elegance BoschIP W210 E300TD Avantgarde


WWW
« Отговор #3 : Януари 11, 2018, 18:36:12 »

Тъкмо щях да питам и следващото - а какво показва на живи данни MAF-а ?

Защото с диагностиката не се гледат само разни глупави грешки, ами се правят и много замервания, тестове и проби. Ама то това го прави специалиста-диагностик, който е наясно с Мерцедесите, разбира ги нещата и може да мисли. Некадърника не знае и не ги прави.
Активен

Който го може, си го може. Тоците и схемите на Мерца или ги разбираш и вършиш работа, или хабер си нямаш от електриката.
drukman
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 59
Местожителство: Пловдив
Публикации: 1735

Titan, D22, ForTwo, RX350


« Отговор #4 : Януари 12, 2018, 03:47:31 »

Кой мотор е това? От къде си?
Активен

Никога не е късно да станеш за резил. Вальо. О888 557Ч7Ч
Фаровете за мъгла са начин за преброяване на комплексарите.
веселин 58
Участник
*****
Липсва Липсва

Публикации: 3

« Отговор #5 : Януари 12, 2018, 18:56:42 »

Кой мотор е това? От къде си?
[/quoe] ОМ 611  2,2 ЦДИ  от София
Активен
drukman
Потребител
*****
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Възраст: 59
Местожителство: Пловдив
Публикации: 1735

Titan, D22, ForTwo, RX350


« Отговор #6 : Януари 13, 2018, 00:51:56 »

М611. Късметлия.
Виж дали ти работи коректно микрека на спирачния педал. Двоен е. От него не излиза грешка но колата не върви....с натисната спирачка.
Дали не е спукан маркуча между турбото и кулера или от кулера до колектора.
Микрека се вижда на диагностиката, маркучите трябва да ги опипаш внимателно с ръка или да мериш налягането на турбината в движение с манометър, което е по-добре.
Другото което се случва на тоя мотор е калпава трилъчева помпа. Налягането се вижда на диагностиката.
На ЕГРа се следи само клапана дали е на място. Самия ЕГР няма сензори за следене. Проверете клапана и прегледай кабеляка.
Активен

Никога не е късно да станеш за резил. Вальо. О888 557Ч7Ч
Фаровете за мъгла са начин за преброяване на комплексарите.
Mercedes форум
   

 Активен
Страници: [1]   Нагоре
Разпечатай
Отиди на: